Les lletres són les protagonistes
Línia gràfica per a l'Espai Betúlia
Disseny Sònia Martínez. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
Realització de la imatge de l’Espai Betúlia. Centre Cultural de la paraula i les lletres, basada en la creació d’imatges on el protagonisme resideix en la tipografia, l’element gràfic que ens ajuda a explicar l’essència de cada programa. D’altra banda també s’han unificat formats i materials de tots els elements de difusió.
Elaborem un tipus de plec que ens ha permès reduir el gramatge del paper sense minvar l’aparença de qualitat. El plegat en creu dels díptics i el plegat en doble díptic en paral·lel dels quadríptics, ens obliga que el paper sigui més prim, per tant passem d’un gramatge de 170 grams a un de 120, d’aquesta manera estalviem paper. Els cartells se sumen a la versió díptic que comparteixen espai, en una cara hi ha la informació del díptic i en la cara oposada apareix el cartell. Aquesta solució fa que les mateixes planxes que utilitzem per al díptic ens serveixin també per a la impressió del cartell.
Amb aquesta proposta reduïm paper, creem un format singular sense necessitat que hi hagi paper sobrant.
- Imatge de la programació dels clàssics de la Narrativa del 2012/2013. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
- Imatge de la programació dels clàssics de la Narrativa del 2013/2014, dedicat a la “literatura del jo”, és a dir, literatura autobiogràfica. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
- Imatge de la programació dels clàssics de la Narrativa del 2014/2015. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
- Imatge de la programació de l’Hora de la Poesia de 2012. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
- Imatge de la programació de l’Hora de la Poesia del 2014. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
- Nit literària. 2014
- Imatge del seminari de filosofia. Espai Betúlia. Ajuntament de Badalona
- Nit literària. 2013








